Kāds tūrisma firmas "Alida Turs" klients, kas jūlijā devies ceļojumā uz Spāniju, izmantojot šī uzņēmuma pakalpojumus, dalījies ar ārkārtīgi nepatīkamu pieredzi, ko nācies piedzīvot. "Tas, kā tika organizēts šis ceļojums, ir BRIESMĪGĀKĀ PIEREDZE manā mūžā!"


Sūdzību portāla lietotājs Andris Vilks raksta:

Braucām ceļojumā uz Spāniju 2017.gada jūlijā, izmantojot ALIDA TŪRS pakalpojumus. Ņemot vērā to, ka savā dzīvē esam ceļojuši uz ļoti daudzām pasaules valstīm un esam izmantojuši dažādu tūrisma operatoru pakalpojumus, mums tiešām ir ceļošanas pieredze un, ticiet man, mums ir ar ko salīdzināt! Ar tik slikti organizētu ceļojumu, kādu nopirkām pie ALIDA TŪRS, un tik zemas kvalitātes tūrisma pakalpojumiem esam saskārušies pirmo reizi dzīvē!

Lidojumu nodrošināja airBaltic un turpceļā nekādu īpašu problēmu nebija, jo lidostā bijām laicīgi (2 stundas iepriekš). Ieradāmies Barselonā lidostā, lēnām sagaidījām savu bagāžu un devāmies uz sagaidītāju zāli, lai meklētu sagaidītāju, kuram vajadzēja nodrošināt transfēru uz mūsu izvēlēto viesnīcu. Alida Tūrs pārstāve pirms ceļojuma bija atsūtījusi informāciju, ka lidostā mūs sagaidīs viņu partnera “Terramartour” pārstāvis, kas veiks visas ceļotāju grupas transfēru, un nogādās mūs viesnīcā.

Milzīgās Barselonas lidostas sagaidītāju zālē, kas bija pārpildīta ar cilvēkiem, meklējām minēto firmas “Terramartour” pārstāvi. Izstaigājām zāli vismaz 10 reizes un iztaujājām visus cilvēkus, kuri tur stāvēja kā transfēru firmu pārstāvji. Kad bijām jau panikā un sākām domāt, kur iet meklēt kādu taksometru, ieradās “Terramartour” pārstāve un teica, ka viņai esot bijušas problēmas ar transportu. Bija pagājusi pusstunda! Kā vēlāk izrādījās tāpat kā mēs arī citi ceļotāji no Latvijas bija visu šo laiku viņu meklējuši, stāvējuši totālā izmisumā un jau zaudējuši visas cerības uz transfēru.Ģimenes ar bērniem bija totālā panikā.

Bet ar to “pārsteigumi” tikai sākās. Devāmies ārā no lidostas uz mūsu solīto transfēra autobusu, kas izrādījās mini izmēra mikroautobusa tipa busiņš, kuram bija piekabināta piekabe (!), kurā mums bija jāsakrauj savi bagāžas koferi. Visiem sejās bija manāms totāls šoks. Iesēdāmies busiņā un sākās mūsu vairāk nekā stundu ilgais ceļojums uz izvēlētajām viesnīcām 35 grādu karstumā BEZ KONDICIONIERA!

Visi kā siļķes mucā un nosvīduši kā aitu bars! “Terramartour” pārstāvei, protams, bija kārtējais “attaisojums” arī šai situācijai – tieši tai dienā, tieši pirms braukšanas mūs sagaidīt busiņam esot salūzis kondicionieris!

Kad pēc pirts brauciena busiņā bijām tikuši līdz viesnīcai, viņa mūs ātri izsēdināja un prom bija. Saprotu, ka viņai par mums nospļauties, bet elementāri ievest grupu viesnīcā un noorganizēt iečekošanos jau varēja.

Viesnīcas numuriņi ir atsevišķs stāsts, ne tuvu nelīdzinājās fotogrāfijām Alida Tūrs mājaslapā un citās interneta vietnēs. Vienkārši drausmīgi numuriņi viesnīcas vecajā, nerenovētajā spārnā. Skaidrs, ka Alida Tūrs ir ieekonomējis arī uz to, rezervējot numuriņus mūsu ceļotāju grupai!

Protams, lūdzām numuriņus nomainīt. To izdarīja nākamās dienas pēcpusdienā. Tad tikām mazliet labākā numurā un samierinājāmies ar to, ko piedāvāja (kaut gan vannasistabā uz sienām bija pelējums, numuriņā vecas, aizvēturiskas mēbeles un tv no pagājušā gadsimta), jo konfliktēt atvaļinājuma laikā izteikti negribējās.

Bet “pārsteigumi” turpinājās! Ierodoties vakariņās, mums paziņoja, ka vakariņas mums nepienākas, kaut gan mēs Alida Tūrs bijām samaksājuši par HB (brokastīm+vakariņām)! Nācās gaidīt minūtes 30, skaidroties viesnīcas recepcijā. Galu galā vakariņās mums iet atļāva, bet garastāvoklis, protams, kārtējo reizi bija sabojāts!

“Terramartour” pārstāvis, kurš ieradās hotelī nākamajā dienā, lai atbildētu uz jautājumiem, kuri ceļotājiem varētu rasties un sniegtu informāciju par prombraukšanas transfēru (kur, cikos utt.), arī turpināja “pārsteigt” negatīvā nozīmē – ieteica vienmēr atstāt pases un naudu savā viesnīcas numuriņā, jo uz ielas esot traki daudz zagļu. Lieki piebilst, ka viņa padomiem neklausījām un naudu un pases, protams, nēsājām vienmēr sev līdz. Bet to, ka tieši no numuriņiem ZOG gan konstatējām pietiekami ātri! Nedēļas laikā no vannasistabas pazuda bārdas skuveklis un viena zobubirste (kam vajadzīga lietota zobubirste!?). Sīkums, bet tomēr nepatīkami.

Šis pats “Terramartour” pārstāvis neieteica pašiem ar vilcienu doties uz Barselonu (tas nekādā gadījumā neesot droši!), bet izvēlēties tikai un vienīgi viņu piedāvātās superdārgās ekskursijas (biļete vilcienam turp-atpakaļ uz Barselonu no mūsu kūrorta vienam cilvēkam mums izmaksāja 8 euro. Viņu piedāvātā autobusa ekskursija šajā pašā maršrutā vienam cilvēkam maksā – 55 euro! :)))

Lieki piebilst, ka līdz ar to uz visiem mūsu jautājumiem par ceļošanas praktisko pusi, ja brauksim paši, atbildes bija tikai no sērijas – nebrauciet, neiesaku utt.! Informāciju saņēmām – nulle! Mēs, protams, pamanījāmies laika gaitā uzzināt visu nepieciešamo informāciju no vietējiem iedzīvotājiem un darbiniekiem, bet, manuprāt, tas ir Alida Tūrs uzdevums – nodrošināt, ka viņu sadarbības partneris attiecīgajā valstī sniedz visu nepieciešamo informāciju tūristiem. Pirmo reizi dzīvē saskārāmies ar tik neprofesionāliem cilvēkiem tūrisma jomā!

Atgriešanās Latvijā visai mūsu grupai (arī tiem, kuri dzīvoja citās viesnīcās) vispār izvērtās par totālu murgu! Bijām ieradušies norunātajā vietā un laikā, lai sēstos iekšā tajā pašā mini busiņā (kas mūs turpceļā nogādāja uz viesnīcu) un dotos uz lidostu. Tā pati “Terramartour” pārstāve, kas nokavēja pusstundu un ieradās lidostā, kad visi ieceļotāji no Latvijas jau bija totālā panikā, šoreiz kārtējo reizi par pusstundu (!) nokavēja tikšanās laiku, lai nogādātu mūs uz lidostu!

Pa ceļam vēl kaut ko pukstēja, ka cerams mēs paspēsim laikā uz lidmašīnu, jo varbūt pilsētā būšot taksistu streiks. Mūs atveda uz lidostu 40 minūtes pirms paredzētā lidojuma! (lidojums bija paredzēts 17:15, rindas uz iečekošanos galā mēs skriešus iestājāmies 16:35). Jautājums – kas notiktu tad, ja ielās būtu noticis viņas prognozētais taksistu streiks!? Jautājums – kā var neatvest ceļotājus laicīgi (vismaz 2 stundas iepriekš) uz lidostu, ja mēs tajā dienā esam gatavi doties uz lidostu kaut vai no paša rīta (jo jau no paša rīta visi izrakstījāmies no saviem viesnīcu numuriņiem)!? Kā var būt tik NEPROFESIONĀLA attieksme!?

Esmu pārliecināts, ka tāda ir viņu ikdiena un ierastā prakse. Tagad vairs nebrīnos, kāpēc nereti Alida Tūrs piedāvā ceļojumus par mazliet lētākām cenām nekā citi tūrisma operatori Latvijā, jo viņu pakalpojumi ir totāli NEPROFESIONĀLI, Alida Tūrs taupa uz katru sīkumu, lai tikai saraustu sev naudu, un viņu sadarbības partneri ir sliktākie nozarē (tautas valodā runājot, totāls sūds)!

Murgs ar atgriešanās Latvijā turpinājās, jo, izstāvot rindu uz iečekošanos, lidostas darbiniece mums paziņoja, ka par iečekošanos lidojumam mums jāsamaksā 30 EUR katram, jo Alida Tūrs par to nav samaksājusi, vai, ja vēlamies, varam to darīt online paši! Pirmkārt, turpceļā Rīgas lidostā mums neviens neteica, ka jāmaksā par iečekošanos un tādu problēmu nebija. Otrkārt, Alida Tūrs mūs un citus Latvijas ceļotājus par to nebija pabrīdinājusi un tad, kad lidostā sākām mēģināt to izdarīt online, sapratām, ka mums nav rezervācijas numura, ko nepieciešams norādīt, čekojoties lidojumam online. Norādi uz rezervācijas numuru Alida Tūrs nevienam no mums nebija atsūtījusi! Protams, zvanot uz Latviju, neviena Alida Tūrs filiāle telefonu nepacēla! Lieki piebilst, ka nevienam no ceļotājiem arī vēlāk šī firma neatzvanīja. Bet visu mūsu grupu tas vairs jau nepārsteidza, jo priekšstats par Alida Tūrs ir radies un pēc personīgās pieredzes varam nosaukt to par sliktāko tūrisma operatoru Latvijā, ar ko esam savā dzīvē saskārušies! Alida Tūrs mums nepalīdzēja, kaut gan tas ir viņu tiešais uzdevums!

Bet palīdzēja airBaltic Latvijā, ar kuriem sazvanījāmies un kuri sarunā ar spāņu lidostas darbiniekiem šo situāciju tomēr atrisināja. Mums gan nācās zvanīt airBaltic uz Latviju atkārtoti, jo kā izrādījās mums, astoņiem cilvēkiem no mūsu grupas, lidmašīnā vairs nepietiek vietas! Visi, kuri bija lidostā 2 stundas pirms lidojuma un bija iečekojušies lidojumam laicīgi jau mierīgi sēdēja lidmašīnā, kamēr mūs kā pēdējos mēslus atveda uz lidostu 40 minūtes pirms lidojuma un mēģināja iečekot lidojumam 20 minūtes pirms lidojuma! AirBaltic bija pārdevis vairāk biļetes uz lidojumu nekā lidmašīnā ir sēdvietu, bet tas ir cits stāsts. Jo, sazvanot airBaltic Latvijā, situācija tika atrisināta un 5 minūtēs mums izsniedza biļetes lidojumam.

Jūs nevarat iedomāties, kāda rinda mūs sagaidīja nākamajā zālē pirms drošības kontroles, cilvēku simti šajā milzīgajā lidostā! Protams, ka totālā izmisumā, pārkāpjot visas barjeras un skrienot garām visiem cilvēkiem rindā, spraucāmies drošības kontroles virzienā. Nemaz negribu zināt, ko par mums domāja visi tie, kas godīgi stāvēja rindā, noteikti nolādēja mūs nepajokam. Bet visas grupas nervi jau bija totālā čupā un iestājās pilnīgs izmisums. Un tad jau cilvēks skrien, jož pāri barjerām utt., neko apkārt neredz un nedzird, lai tikai tiktu uz lidmašīnu un beidzot tiktu mājās!

Tas, kā tika organizēts šis ceļojums, ir BRIESMĪGĀKĀ PIEREDZE manā mūžā! Nevienam un NEKAD NEIESAKU IZVĒLĒTIES ALIDA TŪRS piedāvātos ceļojumus! Labāk samaksājiet pāris euro vairāk citiem tūrisma operatoriem un izbaudiet savu ceļojumu. Alida Tūrs par klientu nedomā un nedomās nekad, tikai rausīs sev naudu! Par Alida Tūrs esam izstāstījuši savām ģimenēm, draugiem, kolēģiem, paziņām un turpināsim stāstīt, lai maksimāli daudz cilvēku saprot, ar ko viņiem ir darīšana. Ceļotāji, esiet gudri savās izvēlēs un neļaujiet sevi pazemot!

sudzibas.lv